Ahoj, nevíte někdo jak je na tom řešení elektronické evidence tržeb pro Magento? V březnu 2017 by měly do EET spadnout v rámci druhé vlny (maloobchod, velkoobchod) i eshopy, které poskytují platbu hotově při osobním odběru / dobírku / online platební brány (PayPal, GoPay apod.) a platby kartou (GBWebPay, Monebookers, platební brány bank apod.).
Pár zákazníků už se mne na to ptalo. Sám na takový modul a studium té šílené dokumentace ministerstva financí nemám kapacity (časové ani technické knowhow). Možná by bylo dobré se jako komunita spojit a vytvořit něco pro M1. Co vy na to? Samozřejmě jde o věc, kterou si zákazníci budou muset zaplatit (třeba v podobě licence modulu). Začal někdo něco kolem toho řešit?
Takže bych nás rád zapojil do diskuze…
Viz.
Technicky je to zdá se fajn, nicméně nevím jak moc je to komfortní pro volbu plateb, které chci do EET zahrnout a některé třeba nechci (dobírka, převod), plus jak snadno mohu stornovat záznam v EET pro dobropisovanou položku. A nemluvím o doručitelnosti emailů, která je u mnoha Magenta eshopů sázejících na prostý PHP mail() bez vlastního SMTP a korektního nastavení SPF/DKIM mizivá.